Në kohë virozash dhe pandemie / Si të rrisim sistemin imunitar te fëmijët?

Nga Claire McCarthy
Ndërsa kalojmë një vit tjetër shkollor nën renë e pandemisë COVID-19, shumë prindër pyesin: Çfarë mund të bëjmë për t’i mbajtur fëmijët tanë të shëndetshëm? A ka mënyra për të rritur sistemin imunitar dhe për të shmangur COVID-19 dhe sëmundje të tjera?
 
Përgjigja është po – por nuk ka shkopinj magjikë ose shtesa magjike. Mënyra më e mirë për të mbajtur sistemin imunitar të shëndetshëm është, në thelb, marrja e masave të nevojshme për t’i mbajtur të shëndetshëm. Sado e mërzitshme të tingëllojë, është e provuar dhe e vërtetë.
 
Ja çfarë mund të bëni për t’i mbajtur fëmijët tuaj të shëndetshëm
këtë vit shkollor.

Jepuni atyre një dietë të shëndetshme

 
Me “të shëndetshëm” nënkuptoj një dietë me shumë fruta dhe perime (rekomandohen pesë racione në ditë, dhe ato duhet të zënë gjysmën e çdo vakti), drithëra dhe proteina të pasura. Një dietë e shëndetshme gjithashtu ka qumësht ose një burim tjetër kalciumi, dhe yndyrna të shëndetshme, si vajrat vegjetale.
 
Ushqimet që duhen shmangur janë ushqimet e përpunuara, ushqimet me sheqer të shtuar dhe ushqimet me yndyrna jo të shëndetshme, si yndyrnat e ngopura që gjenden në produktet shtazore. Kjo nuk do të thotë që fëmija juaj nuk mund të hajë kurrë biskota ose akullore. Por nëse doni që fëmija juaj të jetë i shëndetshëm, ai nuk duhet t’i hajë ato ushqime çdo ditë. (Akademia e Dietetikës dhe Ushqyerit ka sugjerime për produktet e pjekura më të shëndetshme dhe mënyra të tjera për ta bërë dietën e familjes tuaj më të shëndetshme).
 
Ka shumë shtesa që pretendojnë se forcojnë sistemin tuaj imunitar. Asnjëra prej tyre nuk zë vendin e një diete të shëndetshme. Nëse keni një fëmijë që refuzon perimet ose ndryshe ka një dietë të kufizuar, një multivitamin me hekur mund të ketë kuptim; bisedoni me mjekun tuaj nëse vitaminat ose suplementet janë një ide e mirë për fëmijën tuaj.

Sigurohuni që ata të flenë mjaftueshëm

Ne të gjithë kemi nevojë për gjumë për të rifreskuar dhe rimbushur trupin tonë, kjo vlen dhe për fëmijët. Sasia e gjumit që i nevojitet një fëmije ndryshon sipas moshës (nga 12 në 16 orë në ditë për foshnjat në tetë deri në 10 orë për adoleshentët) dhe gjithashtu nga fëmija në fëmijë (disa thjesht kanë nevojë për më shumë se të tjerët). Ju mund të inkurajoni gjumë të shëndetshëm duke kufizuar ekranet – për adoleshentët, pajisjet me të vërtetë duhet të fiken një orë ose dy para gjumit dhe mundësisht të mos jenë në dhomën e gjumit gjatë natës – dhe duke iu përmbajtur një orari të rregullt.
 

Bëjini ata aktivë

Ushtrimi na mban të shëndetshëm dhe më pak të ngjarë të sëmuremi. Fëmijët duhet të jenë vërtet aktivë për një orë në ditë. “Aktiv” nuk do të thotë të luash një sport ose të shkosh në palestër; mund të luajë në shesh lojërash ose të shëtisë. Më shumë nuk është domosdoshmërisht më mirë.
 

Menaxhoni stresin

Stresi na bën më pak të shëndetshëm dhe më të prirur ndaj infeksioneve. Sigurohuni që fëmijët të kenë kohë për të luajtur, dhe qasje në aktivitete dhe njerëz që i bëjnë ata të lumtur (ose çfarëdo versioni të asaj që lejon pandemia). Kaloni kohë së bashku si familje dhe krijoni mundësi që fëmijët tuaj të flasin për gjithçka që mund t’i shqetësojë. Pandemia i ka bërë shumë fëmijë të dëshpëruar ose të shqetësuar, kështu që nëse keni shqetësime për gjendjen shpirtërore të fëmijës tuaj ose shëndetin emocional, flisni me mjekun tuaj.
 

Mos harroni masat paraprake të thjeshta

Të gjithë në familje mund të marrin masa paraprake të thjeshta për të ndihmuar të qëndroni të shëndetshëm. Laj duart. Mbuloni kollitjet dhe teshtitjet tuaja me bërryl. Qëndroni larg njerëzve të sëmurë sa të keni mundësi. Maskat gjithashtu mund të ndihmojnë, veçanërisht në hapësirat e mbushura me njerëz të brendshëm.
 
Nëse fëmija juaj ka një problem shëndetësor që mund ta bëjë më të vështirë luftimin e një infeksioni, flisni me mjekun tuaj për çdo masë paraprake shtesë ose të ndryshme që duhet të merrni.
kumtari.al

Read Previous

Lajmi i Fundit / Gjykata Kushtetuese ka kaluar për shqyrtim vendimin e Kuvendit për shkarkimin e presidentit Ilir Meta

Read Next

Vritet me thikë deputeti anglez

Leave a Reply

Your email address will not be published.