Tre ushqime që nxisin kolagjenin dhe ju japin lëkurë rinore

Ne e dimë vlerën e një diete të ekuilibruar për shëndetin dhe mirëqenien e trupit. Por sa prej nesh e dinë se zgjedhjet tona dietike mund të ndihmojnë në ruajtjen e lëkurës rinore, rigjenerimin e kolagjenit dhe luftimin e plakjes?

Nutricionistët rendisin ushqimet më të vlefshme që kontribuojnë në rigjenerimin dhe rigjenerimin e qelizave të lëkurës, duke na dhënë jo vetëm një trup pa mangësi ushqyese, por edhe një lëkurë me elasticitet dhe shkëlqim. Këto janë ushqime të pasura me përbërës antioksidues, acid folik dhe flavonoide të vlefshme. Edhe pse i referohemi përfaqësuesve kryesorë të secilës kategori, ne rendisim të gjitha ushqimet që janë në fund të fundit burime të pasura të këtyre përbërësve ushqyes për lëkurën.

 

Speci i kuq

Specat e kuq janë një burim i pasur i vitaminës C e cila konsiderohet thelbësore në procesin e rigjenerimit të qelizave të lëkurës. Vitamina C “merr pjesë” në sintezën e qetë të kolagjenit – proteina që përbën bazën e të gjitha indeve lidhëse të trupit. Përveç kësaj, ai ka një efekt të rëndësishëm antioksidues, i cili madje përmirësohet kur kombinohet me vitaminë E (p.sh., derdhja e vajit të ullirit në një sallatë me speca të kuq).
Ngrënia e ½ – 1 spec të kuq në ditë pothuajse mbulon nevojat e trupit për vitaminë C. Megjithatë, duhanpirësit, atletet dhe nënat me gji kanë nevoja më të mëdha që mund të plotësohen përmes burimeve të tjera të vitaminës C si portokalli, specat e verdhë dhe jeshil, speci jeshil djegës. , brokoli, kivi, luleshtrydhet, patëllxhani dhe papaja.

Spinaqi

Ushqimi i preferuar i Popeye, është i pasur me vitaminë A e cila kontribuon në hidratimin e lëkurës dhe flokëve. Vitamina A është gjithashtu e nevojshme për zhvillimin e të gjitha indeve të trupit, duke përfshirë lëkurën. Gjithashtu, spinaqi është një burim i pasur i vitaminës C, e cila është jetike për rinovimin e kolagjenit. Në të njëjtën kohë, ai përmban acid folik i cili kontribuon në përhapjen e qelizave, përfshirë ato të lëkurës. Prandaj është thelbësor për rigjenerimin e shëndetshëm të lëkurës. Mund të konsumoni ½-1 filxhan spinaq 2-3 herë në javë ose më shpesh nëse dëshironi. Përveç kësaj, ju mund të merrni acid folik duke ngrënë ushqime të tjera si perime me gjethe jeshile, fasule me sy të bardhë dhe të zinj, oriz, drithëra mëngjesi, bamje, mëlçi dhe portokall.

Patëllxhanët
Patëllxhanët janë një burim i pasur flavonoidësh, veçanërisht nasunin. Flavonoidet janë një nënklasë fitokimikale fenolike që mbrojnë qelizat e lëkurës nga oksidimi – pra nga plakja. Mund të konsumoni një patëllxhan mesatar çdo ditë (në vaj ose në sallatë) ose 2-3 herë në javë dhe të plotësoni nevojat e trupit tuaj për flavonoidë nga burime të tjera si karotat, agrumet, kastraveci, domate, speca, luleshtrydhe, qepë, majdanoz. , trumzë dhe bamje.

Read Previous

Moti sot/Rritje temperaturash dhe kthjellime

Read Next

Zbuloni dekorin e festave të Shtëpisë së Bardhë