Salma Hayek në një intervistë të veçantë: “Weinstein më bërtiste – “Nuk të punësova që të dukesh e shëmtuar!”

Aktorja flet për bullizimin nga manjati i filmit, për martesën me një miliarder dhe për të bërit superhero në moshën 55-vjeçare.

Salma Hayek është tmerrësisht e bllokuar, gjë që është një nga rreziqet e të pasurit shtëpi në mbarë botën dhe shpeshherë duke shkuar sa te njëra, te tjetra. “Më lejoni t’ju tregoj për çmendurinë time,” thotë ajo përmes video-chatit nga shtëpia e saj në Londrën perëndimore. “Jam këtu për më pak se një javë, pastaj kthehem [në SHBA] për pesë ditë për punën e bashkëshortit tim, pastaj kthehem këtu për punën time, pastaj kthehem në LA sepse po marr një yll. në bulevardin e Hollivudit! Është çmendurI”, thotë ajo. Pas kësaj interviste ajo duhet të bej provën e fustaneve për premiera të ndryshme filmash.

“Thjesht po e korrigjojmë ndërsa ecim përpara!” thotë ajo e zemëruar për jetën e saj të çmendur. Pavarësisht çmendurisë, ajo duket e patëmetë me një fustan Gucci. “Është nga [Takashi] Murakami,” thotë ajo rastësisht për një nga artistët më të shtrenjtë . Ajo i jep një puthje bashkëshortit të saj, François-Henri Pinault, teksa del nga shtëpia. Pinault është CEO i konglomeratit të modës Kering, i cili qëndron pas etiketave si Gucci, Balenciaga, Yves Saint Laurent dhe shumë të tjerë. Pasuria e familjes Pinault vlerësohet në 49 miliardë dollarë. Është cmenduri.

Hayek mund të kishte zgjedhur lehtësisht jetën komode dhe të bukur të një amvise të pasur. Dhe, për të qenë e sinqertë, ka raste kur ajo tingëllon paksa e tillë. Veshjet e saj të preferuara për momentin janë fustanet e Balenciaga: “Kam katër që i dua”, thotë ajo. Sigurisht, fakti që bashkëshorti i saj zotëron markën, e bën më të lehtë. A lejohet ajo të veshë marka që nuk janë në pronësi të bashkëshortit të saj? “Më lejohet të bëj çfarë të dua!” thotë ajo me indinjatë tallëse, megjithëse shton se “është thjesht më e lehtë të blesh markat [Kering]. Ata më njohin atje.”

Megjithatë, pavarësisht se ka një dollap, me sa duket, i madh sa një shtëpi mesatare, Hayek nuk është gruaja e një gazilioneri mesatar. Në kohën kur u takua me Pinault, ajo ishte 39 vjeç dhe një aktore e famshme me një nominim për Oscar, për Frida të vitit 2002. Shumë aktorë para saj ishin martuar me burra të pasur dhe më pas ishin zhdukur pas murit të fortesës; Grace Kelly hoqi dorë nga karriera e saj për t’u bërë princesha e Monakos dhe Princi Rainier kishte një pjesë të parave të Pinault. Por Hayek, 55 vjeç, nuk do ta bënte kurrë këtë. “Më pëlqen ajo që bëj”, thotë ajo kur e pyes se çfarë e motivon të punojë. Plus, i paguan vetë shpenzimet, thotë ajo: “Ndonjëherë kam vështirësi sepse kam shumë shpenzime, por më pëlqen kjo ndjesi. Më mban të vërtetë”, thotë ajo solemnisht. (Mos harroni, “e vërteta” e Hayek është bilanci bankar i një ylli të Hollivudit.)

Vetëm këtë muaj, ajo luan në dy filma: megamovin e fundit të Marvel, Eternals dhe House of Gucci, biografia e familjes Gucci.

E pyes Hayek nëse pranoi të luante në të, sepse u drejtua nga Chloé Zhao, e cila fitoi një Oscar vitin e kaluar për Nomadland, duke qenë se ajo ka qenë prej kohësh një mbështetëse e zëshme e regjisoreve femra. “Po, absolutisht. Isha e mahnitur nga ajo çdo sekondë që isha me të”, thotë ajo. “Mendova, “Uau, unë jam duke punuar me një regjisore kineze” dhe ka një kënaqësi të shohësh një grua tjetër të jetë kaq e guximshme, kaq e zgjuar, të jetë kaq frymëzuese.”

 

Eternals është filmi i parë me superhero i Hayek – “Dhe më duket magjepsës!” E pyes pse mendon se filmat me superhero janë kaq të njohur tani, por në vend që të bëjë argumentet e zakonshme ekonomike (p.sh. janë më të lehta për t’u shitur te audienca kineze sesa dramat amerikane), ajo më jep një përgjigje tipiket të Hayek: “Kam një teori të çuditshme rreth asaj. Është atje, prandaj bëhuni gati: Unë mendoj se për shkak se ne përdorim vetëm nga 3% deri në 10% të trurit tonë, ne e dimë se ka shumë më tepër për një qenie njerëzore që nuk e kemi zbuluar. Kështu që unë mendoj se historia e superheronjve na bën të pyesim veten nëse mund të bëjmë më shumë.”

Sipas standardeve të saj të zakonshme karizmatike, Hayek është pak monotone sot, për shkak të lodhjes nga udhëtimet e shumta. Por ajo bëhet interesante për temat që i interesojnë, kështu që ne flasim pak për Fridën, punën e saj vërtetë të dashur, të cilën ajo kaloi tetë vjet për ta bërë. Por kjo, mjerisht, çon në një temë që ajo është pak më pak e dhënë: Harvey Weinstein, i cili e prodhoi atë. Në vitin 2017, Hayek shkroi një artikull të mrekullueshëm për New York Times, duke detajuar se si ai e ngacmonte për vite me radhë dhe se si ajo vazhdonte të thoshte jo:

Hayek, kuptohet, nuk është shumë e emocionuar për ripërsëritjen e kësaj pjese të veçantë të historisë së saj: “Është kaq e mërzitshme dhe e vjetër!” psherëtin ajo. Por kur i them asaj se Weinstein më ngacmoi, më ndaloi të hyja në restorante dhe festa dhe madje shkroi një artikull për mua sepse atij nuk i pëlqenin gjërat që kisha shkruar, ajo ngre kokën menjëherë.

“Tani dua të vazhdoj intervistën! Tani, kjo është një bisedë interesante, sepse, nëse e shikoni me të vërtetë artikullin tim, do të shihni se unë me të vërtetë u përqendrova te bullizimi [dhe jo në ngacmimin seksual].” Weinstein “nuk është i vetmi burrë që siguron veten duke e ditur se mund të shkatërrojë gratë”, thotë ajo.

E pyes nëse ajo e normalizoi bullizimin e tij si një mënyrë për ta përballuar atë.

“Në një farë mase. Dhe u ndjeva mirë . OK, do të dridhesha [më pas] dhe më dëshpëroi, por kishte një aspekt vizatimor për të gjithë. Kur ai më thërriste [gjatë krijimit të Frida-s] dhe bërtiste, ‘Pse ke vetulla të bashkuara dhe mustaqe? Unë nuk të punësova që të dukesh e shëmtuar!” Isha si, “Por a nuk e ke parë ndonjëherë një foto të Frida Kahlo-s?” Nëse një burrë do të luante Cyrano de Bergerac, ai nuk do të thoshte: “Çfarë ka me hundën?'”

Filloj të pyes për pretendimin e saj në artikull se ajo mendon se arsyeja pse Weinstein nuk e sulmoi kurrë ishte se ajo ishte mike me Robert Rodriguez, Quentin Tarantino dhe George Clooney, por ajo më ndërpret. “Gjithashtu isha shumë e fortë,” thotë ajo me sy.

Kjo tingëllon paksa sikur po sugjeron se disa nga viktimat e Weinstein mund të shihen si të dobëta, gjë që duket e pamundur nga një grua që ka bërë kaq shumë aktivizëm në emër të grave. Kështu që unë pyes nëse ajo thjesht do të thotë se tha jo.

“Unë nuk thashë vetëm jo. Unë jam një forcë për t’u njohur,” thekson ajo përsëri. “Ai kurrë nuk më pa të dobët. Nuk është se nuk kam frikë, por ju nuk do ta shihni. Mund të jem pothuajse frikësuese në forcën time të qetë, e kuptoni?”/HadleyFreeman, The Guardian

kumtari.al

Read Previous

Patinat mbi të cilat lideri lëviz botën

Read Next

Republikanët fitojnë Virxhinian

Leave a Reply

Your email address will not be published.