Pandemia Covid-19 sjell ndyshime në modë. Ngjyrat e ndezura e zhvendosin të zezën nga skena

Ngjyra në pasarelë në Paradën e Dashurisë Gucci në Hollywood, Rihanna performon në Kelly jeshile, Kim Kardashian në rozë në festën e Afterparty të Saturday Night Live dhe, djathtas, me kostum dhe çizme në Paradën e Dashurisë.

 

Nga fustani klasik i zi e deri te një xhaketë motorrike e bukur, e zeza ka qenë prej kohësh fjala e fundit e modës në elegancë. “Më pëlqen e zeza sepse ajo afirmon, dizajnon dhe stilet”, tha dikur Yves Saint Laurent. “Një grua me një fustan të zi është një laps”. Por, në një botë post kufizimeve, edhe kjo vulë miratimi është minuar. Sepse, në vitin 2021, ngjyrat janë e zeza e re.

Harper’s Bazaar publikoi një artikull të titulluar, Si Gjenerali Z vrau të zezën bazë, në të cilin shkrimtarja Isabel Slone argumentoi se “utilitarizmi është zëvendësuar me një frymë eksperimentimi” në modë. E zeza, një element kaq i dobishëm dhe i gjithanshëm në veshje, është tipi i vjeshtës. “Një gardërobë tërësisht e zezë nuk është më stenografi për një individ misterioz dhe dashamirës,” shkroi Slone. “Gjithnjë e më shumë, telegrafon se një person është i modës së vjetër.”

Marrja e ngjyrës është e përhapur. Lëvizni në çdo postim në modë në Instagram dhe do të gjeni influencues të veshur me ngjyra të ndezura duke filluar nga portokallia e kungullit deri te e verdha e aguliçe, bluja akua, rozë neoni dhe jeshile bari, ndonjëherë të gjitha me të njëjtën veshje. Trendi mund të shihet gjithashtu në stilin e rrugës dhe te të famshmit – si Rihanna në jeshile të ndezur në një darkë në Nju Jork dhe Kim Kardashian në rozë theksuese nga koka te këmbët kur prezantonte Saturday Night Live, së fundmi. Në 48 orët pas paraqitjes së Kardashian, kërkimet për rozë u rritën 82% në platformën e kërkimit të modës, Lyst.

Ngjyra është gjithashtu në pasarelë. Tagwalk, një motor kërkimi i modës që dokumenton tendencat e pasarelave, raporton se kontrasti i ngjyrave (colorblocking) në shfaqjet pranverë/verë 2022 u rrit me 273% krahasuar me një vit më parë. Shfaqja e Gucci’s Love Parade në LA ishte një ylber i vërtetë i trëndafilave, të verdhëve dhe të kuqve, ndërsa jeshile Kelly – një nuancë e ngjashme me pallton e Rihanna-s dhe e gjetur gjithashtu në koleksionet e markave që variojnë nga Rejina Pyo tek Bottega Veneta – është shpallur “ngjyra e tanishme ” nga revista Elle.

Kjo zhvendosje nga e zeza është pjesërisht për shkak të lehtësimit të masave anti covid në shumicën e vendeve. Ngjyra shpreh gëzimin dhe lejon mbajtësin e saj të duket i veshur – një koncept tërheqës pas 18 muajsh në shtëpi me pantallona sportive gri merle.

Psikologia e modës Dr Dawnn Karen tha se “njerëzit vishen për një jetë më të mirë” dhe kjo vjen me një braktisje të caktuar. “Ne do ta shtresojmë atë përplasje. “Unë do ta vendos këtë, nuk më intereson nëse përputhet”, tha ajo. “Ata po marrin atë vërtetim të brendshëm. Ne nuk po shikojmë më nga të tjerët, ne po shohim nga vetvetja.”

Rritja e ngjyrës në modë pasqyron gjithashtu festimin e stilit personal që dominon modën tani, veçanërisht në internet. Rosanna Falconer, një konsulente marke dhe bashkëthemeluese e FashMash, është e njohur për ndjekësit e saj në Instagram për veshjet me ngjyra të ndezura.

 

Rosanna Falconer dressed in red.
Rosanna Falconer. Fotografia: David M Benett/Dave Benett/Getty Images për Eco-Age

Ajo thotë se përqafimi i ngjyrës nga moda “filloi me revolucionin dixhital. Një fustan rozë i fotografuar, duket shumë më mirë për e-commerce sesa një i zi.” Por, ndërsa piksilimi i ekranit do të thotë se kjo është korrigjuar, ngjyra ende bie në sy. “Një dizajn shumëngjyrësh përcjell shumë më tepër në një video 10 sekondash të TikTok dhe thjesht mund të ndalojë lëvizjen dhe të rezultojë në një pëlqim,” tha ajo.

Megjithatë, veshja e ngjyrave nuk ka të bëjë vetëm me tërheqjen e vëmendjes. Mund të jetë një mënyrë për të rritur disponimin tuaj, në një kohë kur pasiguria mbetet. “Njerëzit po përpiqen të vishen të lumtur,” tha Karen, “për shkak të asaj pasigurie, atij ankthi, asaj melankolie.”

Falconer beson gjithashtu në fuqinë e ngjyrës për ta bërë mbajtësin e saj të ndihet më mirë. Ajo thotë se e vesh atë “po aq për efektin që ka tek ata përreth meje, aq edhe për efektin që ka tek unë… në ditët gri të vjeshtës, është joshëse të fshihesh me ngjyra neutrale. Por unë premtoj, vetëm 10 minuta me një ngjyrë të ndezur e manipulon mendjen për një ditë më të mirë.”, tha ajo. /The Guardian

kumtari.al

Read Previous

Operacion policor kundër lojrave të fatit / Arrestohen 5 persona, sekuestrohen kompjutera, celularë dhe para

Read Next

“Elvana Gjata është aktorja më e paguar e filmave shqiptarë