Google duhet të prishë biznesin e reklamave dixhitale për shkak të shqetësimeve të konkurrencës, thonë rregullatorët europianë

Rregullatorët e Bashkimit Europian goditën Google me akuza të reja antitrust të mërkurën, duke thënë se e vetmja mënyrë për të kënaqur shqetësimet e konkurrencës në lidhje me biznesin e tij fitimprurës të reklamave dixhitale është shitja e pjesëve të prodhuesit kryesor të parave të gjigantit të teknologjisë.

Vendimi i paprecedentë për të nxitur një ndarje të tillë shënon një përshkallëzim të rëndësishëm nga Brukseli në goditjen e tij ndaj gjigantëve dixhitalë të Silicon Valley dhe pason një lëvizje të ngjashme nga autoritetet amerikane që kërkojnë të shkatërrojnë monopolin e pretenduar të Google në ekosistemin e reklamave në internet.

Komisioni Europian, dega ekzekutive e bllokut dhe zbatuesi kryesor antitrust, tha se pikëpamja e tij paraprake pas një hetimi është se “vetëm zhveshja e detyrueshme nga Google e një pjese të shërbimeve të saj” do të adresonte shqetësimet.

BE-ja prej 27 vendesh ka udhëhequr lëvizjen globale për të goditur kompanitë e Big Tech – duke përfshirë afrimin e rregullave novatore mbi inteligjencën artificiale – por më parë është mbështetur në lëshimin e gjobave të mëdha, duke përfshirë tre dënime antitrust për Google me vlerë miliarda dollarë.

Është hera e parë që blloku i ka thënë një gjiganti teknologjik se duhet të ndajë pjesët kryesore të biznesit të tij lidhur me shkeljet e ligjeve strikte antitrust të BE-së.

Google tani mund të mbrohet duke e ngritur çështjen përpara se komisioni të nxjerrë vendimin e tij përfundimtar. Kompania tha se nuk ishte dakord me gjetjen dhe “do të përgjigjet në përputhje me rrethanat”, duke shtuar se hetimi i BE-së u fokusua në një pjesë të ngushtë të biznesit të saj të reklamave.

“Mjetet tona të teknologjisë së reklamave ndihmojnë faqet e internetit dhe aplikacionet të financojnë përmbajtjen e tyre dhe u mundësojnë bizneseve të të gjitha madhësive të arrijnë në mënyrë efektive klientë të rinj,” tha Dan Taylor, zëvendëspresident i Google për reklamat globale. “Google mbetet i përkushtuar për të krijuar vlerë për partnerët tanë botues dhe reklamues në këtë sektor shumë konkurrues”.

Vendimi i komisionit buron nga një hetim zyrtar që hapi në qershor 2021, duke parë nëse Google shkeli rregullat e konkurrencës së bllokut duke favorizuar shërbimet e teknologjisë së reklamave të ekranit në internet në kurriz të botuesve rivalë, reklamuesve dhe shërbimeve të teknologjisë së reklamave.

Reklamat e shfaqjes në internet janë banderola dhe tekst që shfaqen në faqet e internetit të tilla si faqet kryesore të gazetave dhe janë të personalizuara bazuar në historikun e shfletimit të një përdoruesi të internetit.

Nënkryetarja e Komisionit Evropian Margrethe Vestager thotë se Google është dominues në të dy anët e tregut të shitjes së reklamave. Google abuzoi me atë pozicion duke favorizuar shkëmbimin e vet të reklamave, duke përforcuar aftësinë e tij për të ngarkuar një tarifë të lartë për shërbimet e tij, tha komisioni.

“Google po përfaqëson interesat e blerësve dhe shitësve. Dhe në të njëjtën kohë, Google po vendos rregullat se si duhet të përmbushen kërkesa dhe oferta, “tha ajo në një konferencë shtypi. “Kjo shkakton konflikte të qenësishme dhe të përhapura interesi.”

Vestager shtoi se nëse Google do të shiste, për shembull, tregun e tij në kohë reale për blerjen dhe shitjen e reklamave ose një mjet për botuesit për të menaxhuar reklamat e tyre, “ne do t’i jepnim fund konfliktit të interesit”.

Komisioni po kërkon një shitje të detyruar sepse rastet e kaluara që përfunduan me gjoba dhe kërkesa për Google për të ndaluar praktikat antikonkurruese nuk kanë funksionuar, duke e lejuar kompaninë të vazhdojë sjelljen e saj, “vetëm nën një maskim tjetër”, tha ajo.

“Kjo është një punë e madhe” dhe një shenjë se komisioni ka “humbur të gjithë besimin te Google dhe ka humbur besimin në ato mjete juridike të sjelljes” që detyrojnë ndryshime në mënyrën se si funksionon, tha Rich Stables, CEO i motorit rival të kërkimit Kelkoo, i cili ishte përfshirë në dy nga rastet e mëparshme antitrust të Google të BE-së.

Biznesi i teknologjisë së reklamave të Google është gjithashtu nën hetim nga mbikëqyrësi antitrust i Britanisë dhe përballet me një proces gjyqësor në SHBA që kërkon që kompania të heqë mjetet e saj të reklamave dixhitale.

Autoritetet europiane dhe ato amerikane po pranojnë se “e vetmja mënyrë për të trajtuar këtë konflikt të jashtëzakonshëm interesi është të detyrosh Google të heqë një pjesë të biznesit të tij,” tha Max von Thun, drejtor i zyrës në Europë të Institutit të Tregjeve të Hapur.

Lëvizja e komisionit është “një ilustrim i qartë i fuqisë që kanë autoritetet e konkurrencës kur punojnë paralelisht”, tha ai.

Brukseli e ka goditur më parë Google me më shumë se 8 miliardë euro (tani 8.6 miliardë dollarë) gjoba në tre raste të veçanta antitrust, që përfshijnë sistemin operativ të tij celular Android dhe shërbimet e reklamimit të blerjeve dhe kërkimit. Kompania po apelon të tre penalitetet.

Rregullatorët e BE-së mund të vendosin gjoba me vlerë deri në 10% të të ardhurave vjetore dhe gjithashtu mund të gjobisin Google së bashku me çdo urdhër shitje.

Google fitoi 54.5 miliardë dollarë nga reklamat dhe YouTube fitoi gati 6.7 miliardë dollarë nga reklamat në tre muajt e parë të vitit, por kjo shënoi një rënie të vazhdueshme pasi kompanitë shpenzojnë më me kujdes./Britanica-Kumtari.al

Read Previous

‘Kumbari i A.I.’ tani paralajmëron për rreziqet e saj

Read Next

39% e të punësuarve morën paga më pak se 35,520 në muaj në 3-mujorin e parë

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *