Bitcoin, Bitcoin, por kripto “monedhat” e tifozëve bëjnë kërdinë

Klubet e futbollit kanë fituar potencialisht qindra miliona paund duke shitur kripto “monedha” të diskutueshëm.

Analiza e porositur nga BBC News vlerëson se më shumë se 262 milion £ (350 milion dollarë) janë shpenzuar në monedhat virtuale. Disa kripto “monedha” tregtohen duke ofruar përfitime të botës reale për blerësin.

Por kritikët thonë se këto përfitime janë të parëndësishme – njëri ofroi mundësinë për të votuar për këngët që do të luheshin në stadiume – dhe klubet nuk kanë mbrojtje të mjaftueshme për tifozët.

Kriptomonedhë specifike për klubin

Deri më tani, në pesë ligat kryesore evropiane, 24 klube të ndryshme kanë lançuar ose po shqyrtojnë kripto “monedhat” e tifozëve, duke përfshirë tetë skuadra të Premier League.

Shumica e kripto “monedha” ofrojnë diçka të ngjashme me një kriptomonedhë specifike për klubin – monedhat virtuale mund të blihen dhe shiten dhe vlera e tyre rritet dhe bie në varësi të ofertës dhe kërkesës.

Disa klube, si Manchester City, shesin gjithashtu koleksione dixhitale të njohura si NFT ( kripto “monedha” jo të këmbyeshëme). Shumica e klubeve që ofrojnë kripto “monedha” për tifozët janë regjistruar në një kompani të quajtur Socios që organizon shitjen fillestare dhe tregtimin e mëpasshëm të monedhave virtuale – por platformat e tjera, duke përfshirë Binance dhe Bitci, po rriten gjithashtu.

Socios i tha BBC News se kishte shitur monedha me vlerë 270-300 milion dollarë përmes aplikacionit të saj.

Blerësit duhet së pari të konvertojnë paratë e tyre në kriptomonedhën e vetë kompanisë, Chiliz.

Hulumtimi, nga kripto-analistët Protos, sugjeron se shumë blerës po tregtojnë në mënyrë spekulative kripto “monedhat” e tyre si kripto-valutat e tjera në një përpjekje për të fituar para. Por vlera e shumë kripto “monedha” të tifozëve ishte ulur që kur ato u shitën fillimisht nga klubet.

BBC News pyeti çdo ekip të Premier League dhe disa skuadra kryesore evropiane për planet dhe pikëpamjet e tyre për trendin e ri. Vetëm një u shpreh i gatshëm të komentonte. Një zëdhënës i Brighton and Hove Albion tha: “Ne nuk i kemi shitur këto produkte dhe nuk kemi plane për të hyrë në këto tregje”.

Meqenëse produktet e kriptomonedhave bazohen në një libër publik, të njohur si blockchain, Protos ishte në gjendje të përcaktonte: Lazio, Manchester City, Porto dhe Santos u duk se gjeneruan më shumë shitje.

Kripto “monedhat” e tifozëve që kanë gjeneruar më shumë të ardhura ishin ato të Lazios – deri në 130 milionë dollarë.

Kripto “monedha” e Manchester City dhe Lazio kishin rënë më së shumti në vlerë – 70% që nga fillimi argumentet e dy klubeve, Inter Milan dhe skuadra turke Trabzonspor, ishin rritur në vlerë më shumë se Bitcoin gjatë vitit të kaluar.

“Kripto “monedhat” e tifozëve po tregtohen në mënyrë më aktive sesa do të prisnit për këtë lloj produkti të angazhimit të fansave,” tha drejtori i lajmeve në Protos, David Canellis.

“Në përgjithësi, kripto-valutat e vogla si këto kripto “monedha” të tifozëve mund të jenë tepër të paqëndrueshme për shkak të numrit të vogël të njerëzve që duan t’i tregtojnë ato. “Spekulatorët e dinë këtë, kështu që unë do të konsideroja se pjesa më e madhe e tregtisë në tregjet e fan-token-it mundësohet thjesht nga spekulatorët që kërkojnë fitime afatshkurtra.”

©Kumtari.al

Read Previous

Meksikë: Të paktën 54 persona humbën jetën nga përplasja e kamionit

Read Next

Shqipëria po vuan nga monopoli në tregun e pagave, kompanitë e mëdha po ushtrojnë presion të mbajnë pagat e ulëta