A do të jetë Vietnami destinacioni i ri i modës?

Me një rritje ekonomike vjetore prej 3.23%, peizazhi i modës dhe luksit vë në qendër të vëmendjes Vietnamin. Vendi i Azisë Juglindore është kandidat si një yll në rritje i kontinentit, brenda tregut të modës. Pas Kinës, Japonisë dhe Koresë së Jugut, Vietnami paraqet një sërë të dhënash optimiste me raporte, të vlerësuara nga faqja e internetit Statista, të cilat parashikojnë një 2023 prej më shumë se 957 milionë dollarësh për sa i përket të ardhurave nga mallrat e luksit. Prandaj, tregu vietnamez do të duket të jetë në trazira nga tani deri në pesë vitet e ardhshme.

Për më tepër, ka shumë marka që nuk janë kapur të papërgatitur dhe tashmë kanë investuar në të ashtuquajturin “Tigri aziatik”. Midis tyre, spikasin emrat e Dior (gjithnjë e më shumë të prirur për të eksperimentuar me mjeshtëri ekzotike), Louis Vuitton, Tiffany & Co., Gianvito Rossi, Berluti dhe Santoni.

Por cila është arsyeja e rritjes së qëndrueshme ekonomike të Vietnamit?

Sipas kompanive të kërkimit të të dhënave Nielsen dhe Boston Researching Group, konsumi i klasës së mesme vietnameze do të ishte rritur nga 15 milionë në 2016 në më shumë se 30 milionë në 2023, nga një popullsi prej 97 milionë banorësh. Ajo që e bën Vietnamin shumë tërheqës për markat luksoze, për më tepër, janë eksportet prej 44 milionë dollarësh gjatë vitit 2022, të cilat e afirmojnë vendin aziatik në fushën e prodhimit.

Prandaj, Vietnami ofron veten si një terren pjellor për investimet e ardhshme nga lojtarët më të mirë të modës, duke u vendosur krah për krah në sektorët e mikpritjes dhe shitjes me pakicë. Në kryeqytetin Hanoi, sipas njoftimeve të shtypit vendas, priten një sërë hapjesh të dyqaneve të reja dhe hoteleve luksoze./Lapsi.al

Read Previous

Pse menaxherët e mëdhenj nuk shpenzojnë kohë të njëjtë për kritika dhe lavdërime

Read Next

Epoka e “vogël” Akullnajore: Pse ndodhi një valë e të ftohtit ekstrem për 500 vite