8 perime jeshile të dobishme që duhet të hamë

Shpesh dëgjojmë profesionistë të shëndetit të na thonë: “Sa më shumë zarzavate të hani, aq më mirë”, duke iu referuar natyrisht zarzavateve me gjethe me ngjyra të ndezura . Nutricionistët këmbëngulin që çdo vakt kryesor duhet të përfshijë një pjesë bujare të perimeve jeshile dhe në të njëjtën kohë, ata betohen për përfitimet e tyre të vlefshme . Dihet se perimet që i përkasin këtij grupi janë të pasura me lëndë ushqyese jetike , vitamina, minerale dhe antioksidantë, të cilët forcojnë trupin dhe mbrojnë shëndetin.

Nutricionisti Swrajit Sarkar, pedagog i të ushqyerit në Universitetin e Londrës, në artikullin e tij mbi The Conversation rekomandon tetë perime me gjethe jeshile që duhet t’i përfshini patjetër në dietën tuaj :

Spinaqi

Përfshini këtë perime të veçantë në dietën tuaj dhe përfitoni nga përmbajtja e lartë e hekurit, kalciumit, kaliumit dhe vitaminave B6, C dhe K. Spinaqi është gjithashtu një burim antioksidantësh , të cilët ndihmojnë në uljen e rrezikut të shumë sëmundjeve, si sëmundjet e zemrës dhe të caktuara. llojet e kancerit. Mund të hani spinaq gjatë gjithë vitit. Preferoni ta hani të gjallë, në sallata, pasi spinaqit të gatuar i mungojnë polifenolet dhe flavonoidet natyrale, disa prej të cilave janë të rëndësishme për mbrojtjen kundër llojeve të ndryshme të kancerit, sëmundjeve kardiovaskulare, diabetit dhe sëmundjeve neurodegjenerative si sëmundja e Alzheimerit.

Lakra jeshile

Sigurisht, shija e hidhur e kësaj perime nuk është ndër avantazhet e saj. Por përtej kësaj, lakra jeshile është një shtesë thelbësore në dietën tuaj, pasi është e pasur me mikronutrientë të vlefshëm si kalcium, hekur, magnez, fosfor, kalium, zink, bakër, mangan dhe selen . Është gjithashtu një burim i mirë i vitaminave, si vitaminat A, B, E, C dhe K. Dhe kjo perime është mirë të hahet e papërpunuar, pasi gatimi i saj mund të zvogëlojë sasinë e mineraleve të tretshme në ujë, vitaminave dhe fitokimikave në të. . Vlen gjithashtu të dini se një filxhan (21 g) lakër jeshile ka vetëm 9 kalori.

Panxhari i bardhë

Chard është një tjetër perime e vlefshme jeshile, e karakterizuar nga një shije paksa e ëmbël dhe me sasi të konsiderueshme të vitaminave A dhe C.Edhe një sasi e vogël drithi (rreth 175 gram) është e mjaftueshme për të marrë sasinë e rekomanduar ditore të vitaminës K , e cila është e rëndësishme për koagulimin e gjakut dhe shëndetin e kockave. Në të njëjtën kohë, drithi përfshin sasi të konsiderueshme të metaleve, si hekuri, bakri, kaliumi dhe kalciumi.

Lakra

Kale është një burim i mirë i luteinës , një substancë jashtëzakonisht e rëndësishme për shëndetin e syve. Kanë një përmbajtje të lartë të vitaminave A dhe C , si dhe minerale si kalciumi, hekuri, zinku, bakri dhe seleniumi, ndërsa janë gjithashtu një burim i rëndësishëm i fibrave . Përparësitë e kësaj perime përfshijnë, për më tepër, se mund ta konsumoni edhe gjatë gjithë vitit.

Raketë

Perimet me gjethe jeshile të italianëve me shijen e saj pikante dhe pak të hidhur mund t’i japin një notë të rëndësishme shijeje pjatave tuaja. Përdorimi i tij daton në kohët e lashta, pasi është konsumuar të paktën që nga koha romake dhe është një shtesë popullore për pjatat e ftohta dhe të nxehta. Rukola është plot me nitrate , të cilat, sipas studimeve, mund të përmirësojnë performancën në sport. Ai gjithashtu ka një përmbajtje të lartë të vitaminave K dhe C , si dhe kalcium dhe polifenole .

Marule Romaine

Marule krokante rome me një shije të butë është e pasur me lëndë ushqyese të vlefshme. Është një burim i mirë i vitaminave dhe mineraleve, duke përfshirë vitaminat A, K, C dhe acidin folik – një vitaminë B që është veçanërisht e rëndësishme gjatë shtatzënisë. Këto lëndë ushqyese janë thelbësore për shëndetin e përgjithshëm dhe për të mbështetur një sistem të shëndetshëm imunitar. Ai është gjithashtu i lartë në fibra , të cilat dihet se reduktojnë rrezikun e sëmundjeve të zemrës, goditjes në tru, diabetit të tipit 2 dhe kancerit të zorrës së trashë.

Kardamom

Nëse ju pëlqen erëza dhe dëshironi të përfshini një perime me gjethe jeshile me një shije të veçantë në vaktet tuaja, kardamomi është një zgjedhje e shkëlqyer. Nuk shton vetëm aromë, por gjithashtu ofron sasi të konsiderueshme të vitaminave A dhe C, si dhe antioksidantë.Provat e hershme kërkimore sugjerojnë gjithashtu se mund të funksionojë terapeutikisht në kancerin oral.

Lakra kineze

Nëse jeni duke kërkuar për një perime me gjethe jeshile me një shije të butë dhe cilësi të kënaqshme, blini lakër kineze. Kjo perime është e gjithanshme dhe mund të përdoret në gatime të ndryshme si supa, sallata, por edhe si pjatë anësore. Është i pasur me fibra dhe vitamina të ndryshme, minerale dhe antioksidantë.Kontribuon në ruajtjen e shëndetit të kockave, shikimit, shëndetit kardiovaskular, presionit të gjakut, imunitetit në përgjithësi, ndërsa disa prova kërkimore e lidhin atë edhe me parandalimin kundër llojeve të caktuara të kancerit.

Eksperti thekson, në fund, se një dietë e ekuilibruar e pasur me këto perime me gjethe jeshile do t’ju ndihmojë të qëndroni të shëndetshëm, duke siguruar një sistem të fortë imunitar dhe duke reduktuar rrezikun e sëmundjeve të ndryshme kronike. Këto opsione ushqimore janë gjithashtu të ulëta në kalori, duke i bërë ato ideale për ata që duan të mbajnë një peshë të shëndetshme. Pra, shtoni këto perime në sallata, smoothie, supa ose si pjatë anësore në pjatat tuaja të preferuara dhe shijoni ushqime të shijshme dhe të shëndetshme.

Read Previous

Borxhet e papaguara, vihet në sekuestro kompania e fluturimeve “Air Albania”

Read Next

Shëndeti i stomakut, cilat janë mëngjeset që duhet të hani